czwartek, 8 sierpnia 2013

Hejo... :D

Tak takie skromne "Hejo" brzmi trochę jak "Teletubisie mówią "Hello"" - mniejsza.
A więc muszę Was rozczarować tym razem jestem to ja, a nie Kia.
Tak, za bardzo nie wiem co napisać, więc leję wodę. :)
To tak jak pisała Kinga ten blog jest prowadzony na żywca - czyli nie ma na niego konkretnego pomysłu... Odpały cioci Kunekundy ^^
Jejku, Kia dała zdjęcie to może ja też powinnam? Hmn.. po głębszych przemyśleniach i przeliczeniu zawartości mojego portfela (zakup monitorów), stwierdzam, że lepiej nie. :D
Hmn......
Yhmn.....
BINGO!







Chyba mam pomysł, ale muszę to jeszcze przedyskutować z Górą - Kia ^^.

Hmn... to będzie długa dyskusja - zrzut ekranu z twitter'a. xD






Właściwie to miałam tylko powiedzieć: "Cześć".
Także "Cześć i pa" Do następnego (jak mnie nie wyrzucą za te głupoty xd).

7 komentarzy:

  1. To ja robie aż taki 'spam' w interakcjach? xD
    Hahaha, od teraz jest pomysłowa Lajla, a nie Dobromir xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah - okej :)
      I nie, nie spam - ważne informacje :D.
      Miałam dylemat, ale napisałam i tak z Anonima ^^
      Anonim z podpisu
      Lose my mind

      Usuń
    2. No właśnie widzę :)
      Wgl komentujemy własny blog xD
      A Ty to na dodatek z anonima robisz xD

      Usuń
    3. Tylko ja jestem taka pusta :D
      LMM

      Usuń
  2. Lajla przesadzasz kochanie, nikt nie będzie musiał monitorów wymieniać xdxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Lajla przesadzasz kochanie, nikt nie będzie musiał monitorów wymieniać xdxd

    OdpowiedzUsuń
  4. Lajla przesadzasz kochanie, nikt nie będzie musiał monitorów wymieniać xdxd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy