środa, 7 sierpnia 2013

Powitanko! :D

Witam Was bardzo serdecznie! :*
Na razie tylko ja, bo czekam, aż Lajla potwierdzi, że chce prowadzić ze mną tego bloga i zostanie jego autorką :D
Pomysł, żeby założyć tego bloga oczywiście pojawił się sponatnicznie podczas rozmowy na DM, gdy miałam limicik, a jak wiadomo - ograniczenia i limity nie interesują mnie! xD
W sumie nie wiemy nawet, o czym będziemy pisać, tak nieogarnięte my :D
Lajla stwierdziła, że o moim życiu xD
Ale się zobaczy jeszcze :) Mam nadzieję, że ktoś będzie to czytał, albo może lepiej nieeee xD
Tak, szablon w sumie kompletnie tu nie pasuje, ale żaden inny nie chciał się zapisać, a i adres abloga został zmieniony, bo na tamtym blogger mi zaczął szaleć, nie wiem dlaczego o.O
Aktualnie piszę rozdział na bloga, mam nadzieję, że niedługo skończę :D
A w tak zwanym międzyczasie przeglądam stare zdjęcia, z wakacji z tamtego roku, to jedno z nich :D
A tak szczerze, to dodałam, bo chciałam zobaczyć, czy blogger w pełni działa, ale mam nadzieję, że Was mój wygląd nie odstraszył :)
Następna notka pojawi się, gdy Lajla dołączy do bloga, chyba że się przerazi i zmieni zdanie :D
Może jakiś komenatrzyk na dobry początek? :>

3 komentarze:

  1. ooo jaka córcia ^^
    hahha xd
    o panie Adamie też będzie? ;o
    CZEKAM XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro czytelnicy chcą o Adamie, to będzie o Adamie xD
      Mamo, przerażona wyglądem córki? xD

      Usuń

Obserwatorzy