czwartek, 8 sierpnia 2013

Pół roczku! :D

I dziś jest ta chwila, że ja nie wiem, co powiedzieć. Zresztą chyba widać, bo mówię, że dziś jest ta chwila, a nie teraz xD Jak zwykle mądre :D
Ale jak w tej reklamie MTV Mobile, dla Ciebie mam jedno słowo - DZIĘKUJĘ! W tej reklamie jest 'przepraszam', ale nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła :D



Taki tam torcik :D Powinno być pół świeczki w sumie xD
Tak, poznałyśmy się w dosyć dziwnych okolicznościach, ale to one sprawiły jak teraz wygląda nasza znajomość :)
Fakt, że znajomość z wiesz kim, nie przetrwała, przynajmniej w moim wypadku, cieszmy się tą :*
Naprawdę nie wiem, co mam powiedzieć. Tak, ja nie wiem, co mam powiedzieć. Napraawdę są takie sytuacje xD
Dziękuję Ci za:
- motywowanie mnie do działania, pomogło :)
- rady, te mniejsze i te większe
- wsparcie we wszystkim
- opierdzielanie za głupie zachowanie
- wysłuchiwanie moich problemów, które nie zawsze były problemami :D
- rozmowy po nocach, ale to w roku szkolnym xD
- wspólne narzekanie na TW, bo się zmienili
- odpały xD
- głupie rozmowy
- tysiące albo i miliony interakcji :)
- spamy, za które nam się nieraz opieprz dostało :D
- kłótnie, która ma kogoś odznaczyć z interakcji xD
- wspólnie przeżywane doły
- interakcje o niczym, bo i takie bywały xD
- wspólne narzekanie na TT, bo limit
- właśnie! Za każdy limit :D
- za to, że czasem bywasz bardziej uparta ode mnie :)
- za to Twoje ego xD
Mogłabym jeszcze długo wymieniać, ale po prostu DZIĘKUJĘ
Ty dobrze wiesz za co :)
A na koniec wyznanie (zrymowało by mi się - na śniadanie, ale piszę w porze bardziej kolacyjnej xD) no to wyznanie na kolację - Kocham Cię! ♥
Nie umiem tak tego napisać jak Ty, ale... powiedziałabym, że to się wytnie, ale nie po to pisałam, żeby wyciąć xD

1 komentarz:

  1. Jej... :_; ♥
    I to ja teraz naprawdę nie wiem co powiedzieć...

    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy